De manier waarop we met elkaar communiceren is de afgelopen jaren compleet veranderd. Binnen jouw organisatie worden nieuwe systemen en applicaties geïmplementeerd, maar de functionaliteiten daarvan worden in de praktijk nauwelijks gebruikt door je medewerkers. Het succes van een UC&C omgeving valt of staat dus met de adoptie van nieuwe technologieën.

Bij Axians begeleiden wij onze klanten in fases richting een succesvolle overstap naar een nieuwe communicatieomgeving. Dit bieden wij aan op drie verschillende manieren:

  • Axians UNITE-methodiek: deze methodiek zorgt ervoor dat jouw medewerkers niet alleen over de laatste samenwerkings- en klantcontactfunctionaliteiten beschikken, maar deze ook daadwerkelijk gaan gebruiken.
  • Axians Collaboration Experience (ACE) brengt communicatiemiddelen vanuit verschillende silo’s samen in hetzelfde systeem. Van telefonie en voicemail tot video, chat, telepresence en conferencing die elkaar versterken door innovatieve tools.
  • OMNIA is een flexibele communicatie en contactcenter clouddienst waarbij we verder kijken dan de klantafhandeling binnen het contact center. Wij helpen  alle klantcontacten te borgen en realiseren daarmee een optimale klantbeleving én samenwerking in je organisatie.
  • WaveConnect bundelt de kracht van telefonie met de mogelijkheden van Microsoft 365, waardoor naadloze samenwerking overal en altijd mogelijk is. Dit resulteert in een geoptimaliseerde hybride werkervaring, een efficiënter gebruik van Microsoft Teams en een verhoogde bereikbaarheid voor alle gebruikers!
Axians sfeerbeeld, vrouw is aan het videobellen met collega

Succesvolle adoptie van de communicatieomgeving maakt het verschil

Bij Axians zijn we ervan overtuigd dat niet de techniek maar de medewerker centraal moet staan om succesvol een nieuwe manier van samenwerken en klantcontact te adopteren. Vanuit deze filosofie heeft Axians met haar productleveranciers de UNITE methodiek ontwikkeld. In 3 fasen ontwerpen, bouwen, onderhouden en ondersteunen we medewerkers bij het omarmen van nieuwe functionaliteiten.

Adoptie is de sleutel voor het borgen van je bereikbaarheid. Want goed gebruik bepaald het succes van je organisatie.

Wij bieden de volgende diensten aan

  • ACE

    ACE brengt communicatiemiddelen vanuit verschillende silo’s samen in hetzelfde systeem. Van telefonie en voicemail tot video, chat, telepresence en conferencing die elkaar versterken door innovatieve tools.
    Ontdek ACE
  • OMNIA

    Wij kijken verder dan de klantafhandeling binnen het contact center. Wij helpen alle klantcontacten te borgen en realiseren daarmee een optimale klantbeleving én samenwerking in je organisatie. OMNIA is een flexibele communicatie en contactcenter clouddienst op basis van de bewezen Avaya Technologie.
    Ontdek OMNIA
  • WaveConnect

    Dankzij WaveConnect integreren wij de vaste telefonie met Microsoft Teams, hierdoor zijn de gebruikers altijd en overal verbonden. Lees hier meer over de nieuwe dienst.
    Ontdek WaveConnect