Feilloze arbitrage in de dealingroom

Communicatie is key voor financiële instellingen. Natuurlijk in missie-kritische processen zoals dealing & trading, maar ook als het gaat om het optimaal ondersteunen van de customer journey. Daarin maken de arbitrage-, voice recording- en andere communicatie-oplossingen van Axians het verschil.

 

Want of het nu gaat om een gegarandeerde verbinding met een mobiele telefoon vanaf iedere locatie in het pand, om voldoen aan compliancy-eisen of om het eenvoudig prioriteren van inkomende gesprekken (arbitrage), Axians levert de benodigde technologie.

Onze oplossingen

  • Dealingrooms

    Axians is specialist in het adviseren, implementeren, onderhouden en beheren van arbitragesystemen. Wij slaan de brug tussen de processen in jouw dealingroom, de techniek en de wet- en regelgeving.
    Lees meer
  • Meldkameroplossingen

    In een meldkamer is betrouwbare communicatie met het publiek en met de medewerkers op straat van levensbelang. Axians kan één platform bieden voor alle complexe taken rondom de meldkamer.
    Lees meer
  • Voicelogging

    In de wereld van dealing, trading & control wordt veel gebruik gemaakt van voicelogging. Het is veel ingewikkelder om ook de processen zo in te richten dat die in lijn zijn met de privacyrichtlijnen van de AVG. Axians heeft hier veel ervaring mee.
    Lees meer
Blog

Uitdaging voor banken: mobieler werken én compliant blijven

Vaak zijn mobieler werken of focus op de customer journey  van klanten belangrijke aanleidingen. Maar ondertussen moet ook de compliance gewaarborgd blijven. Hier krijgen we bij Axians de laatste tijd veel vragen over.  Hoe vind je dan de beste oplossing?

Interesse? Neem dan contact met ons op via dit formulier