Feilloze vastlegging van al jouw data- en voice communicatie

Communicatie is key voor organisaties. Natuurlijk in missie-kritische processen zoals dealing & trading, maar zeker ook als het gaat om het optimaal ondersteunen van de customer journey. Met voice recording en speech analytics geïntegreerd over diverse systemen zoals Microsoft Teams of IPC Unigy verbeter jij de klantenreis. Want de opslag van informatie en informatieverwerking is noodzakelijk om jouw klanten goed en snel te kunnen helpen.

Axians legt daarom al jouw data- en voice communicatie centraal vast op één platform, zodat je tijd bespaart en proactief jouw data- en voice logs managed.

Altijd de regie hebben over jouw communicatie? Neem dan contact met ons op via het formulier onderaan deze pagina.

Onze oplossingen

  • Cloud & Teams

    Axians legt alle data en voice communicatie vast op een manier die bij jouw organisatie past in één systeem. Of het nou gaat om opslag on premise of volledig in de Cloud: onze experts zorgen voor de juiste implementatie. Hierdoor blijft jouw organisatie in controle over het compliance-proces en lever je de beste resultaten.
    Lees meer
  • Meldkameroplossingen

    In een meldkamer is betrouwbare communicatie met het publiek en met de medewerkers op straat van levensbelang. Axians biedt één platform voor alle complexe taken rondom de meldkamer.
    Lees meer
  • Compliance Recording

    Recording voor de financiële markt (banken, market makers en pensioenfondsen) om te voldoen aan MiFID II? Dat regelt Axians voor jouw organisatie!
    Lees meer
blog telecom
Blog

Uitdaging voor banken: mobieler werken én compliant blijven

Vaak zijn mobieler werken of focus op de customer journey  van klanten belangrijke aanleidingen. Maar ondertussen moet ook de compliance gewaarborgd blijven. Hier krijgen we bij Axians de laatste tijd veel vragen over.  Hoe vind je dan de beste oplossing?

Interesse? Neem dan contact met ons op via dit formulier