Implementatie van nieuwe netwerken en ‘as a service’

Axians implementeert naast nieuwe netwerken ook diensten ‘as a service’. In dat laatste geval is het vanzelfsprekend dat alles omtrent alle support en beheer volledig bij ons ligt. Maar ook klanten met een bestaand netwerk kunnen gebruik maken van onze dienstverlening.

Helpdesk
Binnen het Axians Telecom NOC hebben we twee teams voor eerstelijns en tweedelijns support. Axians fungeert daarbij als verlengstuk van jouw eigen organisatie. We verdiepen ons in de processen bij jou op de werkvloer, zodat we begrijpen wat de impact is van een storing, klacht of vraag waar jouw medewerkers over bellen of mailen. Vaak hebben die medewerkers niet eens door dat ze contact hebben met een externe dienstverlener, want onze medewerkers in het NOC stellen zich op als collega’s van de klant. Ze denken mee en geven proactief advies.

 

Beheer
Vanuit ons NOC bieden we remote beheer aan. Wil je iets aan de netwerkconfiguratie veranderen, moet er een nieuw nummerplan komen of verwacht je binnenkort meer netwerkcapaciteit nodig te hebben? Onze remote beheerders gaan met je in overleg en voeren de wijzigingen door.

Interesse? Neem dan contact met ons op via dit formulier