Kun je je nog voorstellen dat je niet bereikbaar was als je niet thuis of op kantoor was? Of dat je eerst je laptop moest aanslingeren voordat je kon Googlen? En natuurlijk moesten er dan eerst nog 64 updates plaatsvinden voordat je kon beginnen. Kortom: duurde lang. Tegenwoordig zijn apps niet meer weg te denken in ons dagelijks leven. Ook zakelijk zijn ze onmisbaar geworden, zeker bij bedrijven waarvan medewerkers vaak op pad zijn is overal en altijd toegang hebben tot realtime data een grote efficiëntieslag. Maar hoe vind je die ene app die perfect aansluit op jouw bedrijfsprocessen? En wanneer is zo’n app voor jouw organisatie nuttig of misschien wel noodzakelijk?

 Het grote voordeel van apps is dat je heel snel informatie kunt raadplegen en acties kunt uitvoeren. Realtime omzet checken, collega’s appen, mails sturen, planningen bekijken een vliegticket boeken: je kunt de hele wereld regeren vanaf je mobiel. Nu is de hele wereld misschien wat veel, maar een onderneming runnen is zeker realistisch.

Noodzakelijke data altijd bij de hand

Een standaard app van een leverancier voldoet vaak aan 80% van je wensen maar die missende 20% bevat juist de data die voor jouw organisatie zo belangrijk zijn! Axians maakt business apps bovenop de Synergy-inrichting met precíes die data die voor jouw organisatie zo onmisbaar zijn.
Met de business app van Axians bereik én verrijk je jouw data uit Synergy en andere bronnen, waar je ook bent.

Waarom werken met een business app voor Exact Synergy data?

Wil je weten waarom werken met een business app zo slim is? Hieronder lees je de vier belangrijkste redenen.

1. Overzicht en inzicht – altijd realtime data bij de hand
Een mobiel heb je (bijna) altijd bij je. Als je snel iets moet regelen of opzoeken, is het openklappen van je laptop een stuk meer werk dan even de app op je mobiel openen. Zo’n app is dus vooral ook ideaal als je onderweg bent! Binnen een paar minuutjes heb jij het geregeld!

 2. Informatie toegankelijk maken voor iedereen – iedereen heeft anno nu een mobiel
Systemen die lokaal op een pc draaien zijn killing voor je bedrijfsvoering. Je wilt systemen die draaien in de cloud met apps die je kunt raadplegen op je mobiel. Iedereen heeft een mobiel dus iedereen met de app kan de informatie raadplegen. Zo houdt MEEVivenz hun medewerkers betrokken en geïnformeerd.

 3. Repeterende handelingen laagdrempelig maken
Uren schrijven, declaraties indienen, vakanties aanvragen: allemaal repeterende handelingen die je zo makkelijk mogelijk wil regelen. Ideaal als medewerkers dit meteen kunnen doen als ze eraan denken; via de app op hun mobiel.

 4. Bedrijfsspecifieke informatie of processen mobiel maken.
Stel, je bent bij een klant die wil weten wanneer er een consultant langs kan komen. Hoe fijn is het dan dat je op je app meteen in de planning kan kijken en een verzoek kan doen? Of dat je realtime omzet kunt checken en de status van een project kunt bekijken? NPB Media maakt hier handig gebruik van.

Bij Axians creëren we gepersonaliseerde business apps, waarmee precies díe zaken uit jouw ERP systeem worden opgehaald die voor jou belangrijk zijn. De business app van Axians maakt het voor medewerkers van bijvoorbeeld sales of consultancy mogelijk om inzicht te krijgen in planningen, belangrijke data en incidenten. Deze data zijn realtime beschikbaar. Aanpassingen in de app zijn hierdoor meteen zichtbaar in Synergy en vice versa.

Dankzij de app hebben jouw medewerkers en/of klanten altijd en overal toegang tot belangrijkze zaken. Dit stelt organisaties in staat bedrijfsprocessen verder te digitaliseren, intelligenter te maken én aan elkaar te koppelen. Uiteindelijk leidt dit tot meer efficiëntie en minder fouten. Benieuwd naar ervaringen van onze klanten? Lees dan de cases van MEEVivenz, NPB Media en Joerns.